✅ De Cellulite Guide - Fajah Lourens (18-Dec) - Boek Downloaden op kobo

De Cellulite Guide
Boektitel : De Cellulite Guide
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 160 pagina's
Jaar : 18-Dec
Categorie : Dieet & Gezond, ,
Uitgever : Fajah Lourens
Taal: Nederlands

Ik heb het eerste en 2e boek al in huis . Dus ik dacht deze er ook bij te bestellen om van mijn cellulite af te komen. Maar er staat heel veel tekst in en verhaaltjes. De echte doe dingetjes (het eten trainen) is maar 1/3 van het boek wat ik jammer vind. Ook wordt er bijna op elke pagina verwezen naar de webshop MKBM en dan vervolgens iets aan moet schaffen. Een erge tegenvaller dit boek.

Keek er naar uit om te starten met het 8 weken programma. Alle boodschappen in huis gehaald maar al snel merkte ik dat er veel fouten in het boek zitten. Recepten komen niet overeen met de boodschappenlijstjes deze komen weer niet overeen met de voedingsschema's dagen staan verwisseld. Jammer dit is verwarrend en daardoor moet je alsnog zelf een eigen plan trekken. Buiten dat ziet het boek er wel erg mooi uit goede vormgeving en mooie afbeeldingen

Ook ik ging vol goede moed het boek bestellen. Wist wel dat cellulite niet door cremepjes etc te verhelpen zijn. Echter wl door goede voeding en sporten. Zo is het iig eens bij mij flink gereduceerd. Was wel toe aan een nieuw Voedingsschema en ik dacht Yes hier zit er eentje bij MET boodschappenlijst! Ten eerste het boodschappenlijstje staat op alfabetische volgorde waardoor ik van hot naar her in de winkel liep (stress!!). Kon veel beter ingedeeld worden als groente vis vlees fruit. Ten tweede staat niet eens alles wat je nodig hebt tussen de boodschappen dus mocht nog een x heen... Ook erg jammer dat er niet meer tijd is gestoken in het voedinggedeelte. Het zijn maar 4 paginas waarvan 2 fasen. Erg jammer en idd een extreem crashdieet. Ik volg het wel maar dan van alles gewoon extra haha. Toen ik begon met lezen direct al een nah gevoel en gewoon maar geskipt. Wist het toch allemaal al. Beetje oppervlakkige info. Ben teleurgesteld.

De Cellulite Guide van Faya Lourens is een 8-wekendieet en d "no-nonsense' guide die jou in helpt met het verminderen van cellulite en in sommige gevallen naar een cellulite-vrij bestaan! Fitgirl Faya Lourens is terug! Na het succesvolle e-book verschijnt in januari 2019 de fysieke editie van 'De Cellulite Guide' met 60 extra pagina's! De Cellulite Guide van Faya Lourens is een 8-wekendieet en d "no-nonsense' guide die jou in helpt met het verminderen van cellulite en in sommige gevallen naar een cellulite-vrij bestaan! Alle bestaande behandelingen tegen cellulite worden in deze guide onder de loep genomen en alle feiten en fabels worden op een rijtje gezet. Verlies 1 kilo per week met de voedingsschema's inclusief lekkere zuivelvrije recepten en handige boodschappenlijstjes. Ook bevat de guide een 8-weken trainingsprogramma voor thuis en in de gym. Plus- en minpunten volgens klanten: + Praktische gids + Mooie beelden - Weinig recepten - Streng dieet - Niet vernieuwend Toon meer

Best Seller: