πŸ‘ DINO - Jandino Asporaat (oktober 2019) - Boek Downloaden Gratis

DINO
Boektitel : DINO
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 256 pagina's
Jaar : oktober 2019
Categorie : Geluk & Zelfvertrouwen, Humor, Biografien & Waargebeurd
Uitgever : Kosmos Uitgevers
Taal: Nederlands

In aanloop naar de publicatie van het boek heb ik het manuscript een aantal keer mogen lezen. Het was erg leuk om te lezen hoe Dino is gekomen waar hij nu is zeker omdat zijn gevoelens ook zijn beschreven. Lezers zullen genspireerd raken door zijn verhaal en veerkracht. Daar komt bij dat hij mensen via het boek aanspoort om ook in zichzelf te geloven en zet hij lezers aan het werk door middel van de toegevoegde opdrachten. Zijn humble beginnings laten zien dat dat geen excuus is om niet je dromen na te jagen en dat je altijd op jezelf moet wedden. Tot slot het was onwijs grappig om over de creatieve geboorte van Judeska te lezen!

Ik heb het geluk gehad om als meelezer het manuscript van dit boek te mogen lezen. Het is een boek waarin je meer over Jandino te weten komt. Het boek laat je lachen en ontroert ook bij tijden. Een les die ik uit het boek heb getrokken is dat je zelf je grootste tegenstander bent. Dat je jezelf het meest in de weg zit op de weg naar succes. In die zin heeft het me genspireerd en gemotiveerd om mezelf harder aan te pakken en te kijken naar wat ik echt wil en welke stappen ik daarvoor moet zetten.

Wat een goed boek in een zucht uitgelezen. In tijden niet meer zon goed boek gelezen. Op een ontroerende en vrolijke (ik heb me rot gelachen) manier neemt hij je mee door zijn leven. Voor veel Antillianen van zijn generatie heel herkenbaar. Iets willen bereiken vol ambitie zitten maar opboksend tegen vooroordelen en het lage zelfvertrouwen in de Antilliaanse cultuur. Mooi om te zien dat Dino als voorbeeld opstaat en laat zien dat het kan een succesvol zakenman worden. En je plannen voor Curacao fantastisch. Ik zou zeggen ga de politiek in hahhaa nee niet doen daar wordt je ongelukkig van net zoals schilder of elektricien :-D

DINO is het motiverende verhaal van Jandino Asporaat over zijn heftige leven en succesvolle loopbaan tot nu toe. DINO is het openhartige verhaal van stand-upcomedian zanger acteur en presentator Jandino Asporaat. Voor het eerst vertelt hij over zijn heftige leven en succesvolle loopbaan. Trots deelt hij de moeizame weg die hij en zijn familie hebben afgelegd van zijn tijd op Curaao tot zijn start in Nederland zonder geld en vader. Maar ook over het gevecht tegen de vooroordelen dat in 2017 resulteerde in zijn grote droom: een uitverkochte Kuip. Uit dit verhaal opgetekend door Guus Pengel blijkt dat Jandino niet aan concessies doet. Zijn motto: Stop complaining and get the fuck up.

Best Book: