πŸ‘ De kracht van zelfliefde - Shanti Schiks (oktober 2018) - Boek Downloaden op kobo

De kracht van zelfliefde
Boektitel : De kracht van zelfliefde
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 176 pagina's
Jaar : oktober 2018
Categorie : Persoonlijke ontwikkeling & Mindfulness, Populaire psychologie, Psychologie
Uitgever : Kosmos Uitgevers
Taal: Nederlands

Meestal hou ik niet van werkboeken maar deze is anders! De oefeningen die Shanti voorschrijft zijn een heel vriendelijke uitnodiging. Ik krijg niet het gevoel dat ik het moet doen maar WIL doen. Ik heb er echt plezier in. Het is een boek wat ik er steeds even bij pak en waar ik de rest van de dag mee bezig blijf door steeds kleine herinneringen aan wat ik heb gelezen. Het is mooi helder geschreven eerlijk kwetsbaar en lief maar ook grappig stoer en oersterk. Een boek voor het leven. Een kado voor jou en mij.

In het enorme aanbod van zelfhulpboeken is dit nu zo'n boek wat er uit springt! Shanti heeft duidelijk alle tijd en aandacht genomen om dit boek voor jou te schrijven. Het zit goed in elkaar is helder doordacht en overwogen geschreven en tegelijk is het licht luchtig krachtig. Tussen de hoofdstukken door staan citaten en quotes die met smaak gekozen zijn. Ook dr is aandacht aan geschonken. Niet alleen een boek wat je liefdevol mee aan de hand neemt maar je ook cht laat werken aan jezelf en laat kijken naar jezelf. . Kijk en dr heb je nou wat aan :).

Het boek heb ik als een geschenk gekregen in een tijd dat ik mezelf niet meer was en mezelf ook niet leuk vond. Ik wist dat er iets moest veranderen en dit boek heeft me daarbij geholpen. In het begin vond ik het moeilijk om mezelf eraan toe te zetten om pen en papier te pakken het was confronterend. Maar ik ben ontzettend blij dat ik het heb doorgezet. Door de tips die Shanti in haar boek deelt en het daadwerkelijk zwart op wit te zetten werkt het als een bevrijdende maar vooral verhelderende oplossing. Ik heb weer geleerd om mijn negatieve gedachtes te herkennen en hier liefdevol mee om te gaan. Dank Shanti.

Iedereen verdient zelfliefde weet Shanti Schiks. In 2016 verloor zij bij een tragische gebeurtenis haar zoontje schoonmoeder en ex. In plaats van te vluchten voor haar emoties werd zij zich bewust van de kracht van zelfliefde. In dit praktische boek neemt Shanti haar lezer mee langs de 11 stappen van de Selfin Way. Deze methode vernoemd naar haar zoontje Elfin inspireert om jezelf in alle omstandigheden lief te hebben. De heldere oefeningen sprekende voorbeelden en inspirerende quotes maken De kracht van zelfliefde tot veel meer dan een stappenplan: het is een handboek voor wie (weer) op zoek durft te gaan naar zelfliefde.

Recomended Book: