πŸ‘ Alleen op de wereld - Hector Malot (juni 2016) - Boek Downloaden op e-reader

Alleen op de wereld
Boektitel : Alleen op de wereld
ISBN: 9789041712066
Totaal Pagina's : 523 pagina's
Jaar : juni 2016
Categorie : Literatuur & Romans, Historische romans, Zelf lezen
Uitgever : Pantheon
Taal: Nederlands

Malot is een echte verteller. Dit boek is min of meer uit jeugdsentiment aangeschaft en leest in onverkorte versie heel prettig. Het geeft een beeld van een tijd die ver achter ons ligt en van mensen die (min of meer) nog net zo zijn als wij. Mijn vrienden en familie zou ik het niet aanbevelen omdat ik weet dat zij niet van dikke boeken houden ik wel!

Ik heb met veel plezier boek gelezen zat meteen in het verhaal.

Ik heb met veel plezier boek gelezen zat meteen in het verhaal.

Alleen op de wereld 1e druk is een boek van Hector Malot uitgegeven bij Rainbow. ISBN 9789041712066 Alleen op de wereld

Best Seller: